Tuesday, May 23, 2017

Katalog Promo JSM Alfamart

Promo JSM Alfamart - PT Sumber Alfaria Trijaya Tbk (Alfamart) bekerjasama dengan TADA Network untuk melancarkan produk kerjasama seperti Kad Nilai Alfamart dan egift Alfamart. Kedua-dua akan diedarkan di 12.366 cawangan Alfamart di seluruh Indonesia. Alfamart CEO Anggara Hans Prawira diturunkan, kini Alfamart memberi tumpuan kepada menyediakan kemudahan perkhidmatan kepada pelanggan. Salah seorang daripada mereka menyediakan seberapa banyak bayaran alternatif yang mungkin.


Alfamart Kad Nilai dan egift Alfamart mempunyai kelebihan masing-masing dan boleh menjadi salah satu hadiah alternatif untuk pengguna dan kakitangan institusi atau syarikat-syarikat di seluruh Indonesia. "Times telah maju, syarikat itu juga perlu Promo JSM Alfamart lebih kreatif jika anda tidak mahu ketinggalan. Perlu sentiasa pergi ke hadapan dengan pengguna, dan kita lihat TADA Network adalah salah satu syarikat yang juga mempunyai tujuan yang sama dengan kami," katanya melalui satu kenyataan bertulis di Jakarta, Rabu (2017/10/05).


Anggara menjelaskan, Alfamart Kad Nilai juga boleh digunakan untuk membeli keperluan harian dengan mudah, melakukan top up baki, sejarah pandangan transaksi, dan memeriksa baki dengan membuat satu laman web Promo JSM Alfamart khas yang telah disediakan oleh TADA Network. Bermula hari ini, rakyat Indonesia boleh membeli Alfamart Kad Nilai dalam semua outlet Alfamart untuk Rp52,500 dengan Rp50.000 sebagai baki awal dan Rp2,500 untuk harga kad dengan bonus produk promo dari Alfamart. Selain itu, pelanggan juga boleh membeli produk Alfamart menggunakan kad TADA360.


Sumber : http://www.promojsm.com/2017/02/katalog-promo-jsm-alfamart-terbaru.html

No comments:

Post a Comment