Thursday, February 16, 2017

Katalog Promo JSM Alfamart Terbaru

Katalog Promo JSM Alfamart Terbaru - Satu tanda penghargaan kepada pengguna, Alfaria Trijaya Resources Tbk, sebagai pengurus rangkaian Alfamart, tanpa henti menyediakan pelbagai promosi yang menarik, salah seorang daripada mereka dengan harga promo khas.


Head Shop Alfamart Kh Jalan Abdullah Bin Nuh Cianjur, Apabila Fauziah Rahmi berkata, selepas memberi pelbagai promosi yang menarik, kali ini Alfamart mengadakan harga Promo JSM Alfamart  khas yang menarik. "Promosi Harga khas terpakai kepada beberapa barangan yang terdapat di Alfamart, iaitu sabun produk sinzui mengisi semula 200 milli, serta 250s paseo tisue elegan, serta pelbagai barangan lain dan prodak," katanya.


Beliau menjelaskan bahawa diberikan harga Promo JSM Alfamart istimewa khas kepada pengguna yang berbelanja sekurang-kurangnya Rp40 ribu, sah untuk gandaan, maka pengguna adalah berhak kepada satu harga khas untuk sabun pembelian sinzui mengisi semula 200 milli hanya pada harga Rp 10 ribu, yang jika Rp15.700 normal harga, serta harga tisue paseo dengan hanya Rp 10 ribu, yang jika Rp13.500 harga normal.


Selengkapnya : http://www.promojsm.com/2017/02/katalog-promo-jsm-alfamart-terbaru.html

No comments:

Post a Comment